PokerSavvy - free lova

Odlučio sam se na još jednu promjenu promotivne akcije i od sada ću sa svima podijeliti po $10 od moje referral zarade, za svaki rješeni kickback bonus. Nova akcija se zove Free lova a evo kako možete u njoj sudjelovati:

1 - kliknite na link: PokerSavvy
2 - registrirajte svoj novi PokerSavvy račun koristeći link iz uvjeta br.1 (ili bilo koji drugi Savvy link ili banner na ovom blogu)
3 - pošaljite mi e-mail na: ovchica@ymail.com i potvrdite svoj Savvy username te mi javite na koju poker sobu da vam isplaćujem lovu, Stars ili FullTilt (treba mi ID/username i vaš grad). Vaša e-mail adresa biti će korištena samo za dogovor o preuzimanju nagrade i za ništa drugo.
4 - krenite s rješavanjem kickback bonusa
5 - u Free lova akciji mogu sudjelovati svi koji su sudjelovali i u prethodnim akcijama, s time da će im se po novim pravilima, nadoknaditi samo razlika u odnosu na prethodno isplaćene iznose
5a - u slučaju zakašnjele prijave, za isplatu Free love priznajem samo bonuse rješene u zadnjih 90 dana
6 - minimalna isplata: $20
6a - isplaćujem čim dugovanje dosegne minimum potreban za isplatu; ukoliko ne isplatim u roku 10 dana od potvrde, slobodno me podsjetite
7 - isplata je isključivo putem Stars ili FullTilt transfera, eventualno na nekoj drugoj poker sobi ako se možemo dogovoriti
8 - ova akcija zamjenjuje prethodne i vrijedi za sve novo-registrirane počevši od 1.9.2009. kao i za sve stare korisnike koji još nisu rješili niti jedan kickback bonus do navedenog datuma
9 - u slučaju bilo kakvih zloupotreba ove akcije i sadržaja ovog bloga, zadržavam pravo da vam odbijem isplatu Free love. Ja procjenjujem da li je došlo do zloupotrebe i sve moje odluke vezane uz ovo su konačne i o njima nema diskusije (iskreno se nadam da do odbijanja isplate neće dolaziti)
10 - registracijom na PokerSavvy preko ovog bloga, automatski prihvaćate sve uvjete iz ove i bilo koje druge akcije, te sve buduće promjene uvjeta
11 - za sve eventualne nejasnoće vezane uz samu akciju, kontaktirajte isključivo autora ovog bloga preko gore navedenog e-maila

Primjer:
Ako rješite 2 (dva) Savvy kickback bonusa, dobit ćete: $20
Ako rješite 6 (šest) Savvy kickback bonusa i zatražite isplatu, dobit ćete još: $40 (ukupno $60)
Ako rješite 33 (trideset i tri) Savvy kickback bonusa, možete dobiti od mene čak: $330

PS. na sve e-mailove odgovaram, iako možda ne isti dan kada ga pošaljete ali svatko tko se prijavi, dobit će obećanu lovu i odgovor na sva pitanja iz e-maila

No comments: